Ga je revalideren? Dan werkt er een heel team mee met jouw behandeling. Zoals verpleegkundigen, een fysiotherapeut of een logopedist. Revalidatie-instellingen vragen daarom aan hun patiënten wat ze vinden van het contact met de medewerkers. Zo vragen ze aan de patiënt om een rapportcijfer te geven of ze zich serieus genomen voelen door de medewerkers. En of de medewerkers alles begrijpelijk uitleggen.
Rapportcijfer serieus nemen door medewerkers (volwassenen)
9,3
Roessingh
9,1
Landelijk gemiddelde
Patiënten (volwassenen) beoordeelden in 2022 het gevoel dat de medewerkers van Roessingh hen serieus nemen met een 9,3.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer serieus nemen door medewerkers (kinderen 0-12 jaar)
8,8
Roessingh
9,1
Landelijk gemiddelde
Ouders van patiënten (kinderen 0-12 jaar) beoordeelden in 2022 het gevoel dat de medewerkers van Roessingh de patiënt serieus nemen met een 8,8.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer serieus nemen door medewerkers (jeugd 13-17 jaar)
9,5
Roessingh
8,9
Landelijk gemiddelde
Patiënten (jeugd 13-17 jaar) beoordeelden in 2022 het gevoel dat de medewerkers van Roessingh hen serieus nemen met een 9,5.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer begrijpelijke uitleg door medewerkers (volwassenen)
9,0
Roessingh
9,1
Landelijk gemiddelde
Patiënten (volwassenen) van Roessingh geven de instelling in 2022 een 9,0 voor de begrijpelijkheid van de uitleg van de medewerkers.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer begrijpelijke uitleg door medewerkers (kinderen 0-12 jaar)
8,7
Roessingh
9,0
Landelijk gemiddelde
Ouders van patiënten (kinderen 0-12 jaar) van Roessingh geven de instelling in 2022 een 8,7 voor de begrijpelijkheid van de uitleg van de medewerkers.
Bron: Transparantiekalender 2022
Rapportcijfer begrijpelijke uitleg door medewerkers (jeugd 13-17 jaar)
9,3
Roessingh
8,8
Landelijk gemiddelde
Patiënten (jeugd 13-17 jaar) van Roessingh geven de instelling in 2022 een 9,3 voor de begrijpelijkheid van de uitleg van de medewerkers.
Bron: Transparantiekalender 2022